موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

 اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fly on Desktop ScreenSaver را برای شما عزیزان در کمیاب انلاین قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 نرم افزار Web Acappella کاملاً سازگار با سیستم عامل های ویندوز و مک می باشد و به کاربران توانایی ساخت، ویرایش و انتشار وب سایت های حرفه ای بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی به زبان HTML را می دهد. شما می توانید صفحات وب را به همان میزان آسانی ساخت یک فایل word به وجود آورید. این نرم افزار به شما امکان مشاهده ی وب سایت ساخته شده قبل از انتشار آن بر روی اینترنت را می دهد. کاربران حرفه ای در کوتاهترین زمان و به آسانی می توانند وب سایت های خود را ساخته، به روز رسانی و منتشر کنند. در این نرم افزار ابزارهای مورد نیاز برای ساخت وب سایت های حرفه ای وجود دارد و به آسانی می توانید ابزارهای مفیدی مانند آلبوم های عکس، دکمه ها، منوهای جذاب، فایل های صوتی و تصویری و ... را به وب سایت خود بیافزایید. تنها با یک کلیک می توانید وب سایت خود را بر روی دنیای آنلاین منتشر کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Web Acappella PROFESSIONAL 3.0.231:
- ساخت و طراحی وب سایت بدون نیاز به مهارت کد نویسی به زبان HTML
- ساخت آلبوم های عکس شخصی و اسلاید شو بر روی وب سایت
- ساخت منوهای دینامیک بدون نیاز به برنامه نویسی
- ساخت وب سایت های چند زبانه
- ساخت وب سایت به آسانی و با یک کلیک
- انتشار وب سایت های ساخته شده به آسانی وبه سرعت
- سازگاری با مک و ویندوز
- و ...



دانلود با حجم ۳۹.۱ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 CamPaper 3.93 نرم افزاری فوق العاده است که با کمک آن می توانید مناظر زنده از شهر های مختلف دنیا را بر روی پس زمینه دسکتاپ خود داشته باشید. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت دارید تا تصاویر جدید را بتوانید دریافت کنید. همچنین می توانید آدرس یکی از فولدر های خود را به آن بدهید تا برایتان بصورت اسلایدشو تصاویر پس زمینه را تغییر دهد. CamPaper از دوربین های بیش از ۳۵۰ شهر دنیا برای شما می تواند بصورت زنده عکس ها را مخابره نماید.






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Access Lock نرم افراری بسیار کم حجم و کاربردی در زمینه محدود نمودن دسترسی و قفل نمودن سیستم به منظور جلوگیری از دسترسی دیگران به سیستم شما می باشد. از این برنامه برای حفظ امنیت رایانه در هنگامی که به قصد کاری اتاق را ترک می کنید استفاده می شود.

 

Access Lock قفل کردن کامپیوتر شما توسط نرم افزار Access Lock 3.3

 

 

 

password قفل کردن کامپیوتر شما توسط نرم افزار Access Lock 3.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download قفل کردن کامپیوتر شما توسط نرم افزار Access Lock 3.3 لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 یکی از اعمالی که اکثر کاربران رایانه قصد دارند با رایانه خود انجام دهند ، تغییر و زیبا سازی عکس های خود بوده که اکثر کاربران دوست دارند برای خلق آثار زیبا و خلاقیت خود در زمینه گرافیکی این گونه اعمال را انجام دهند و تصاویری زیبا را شکل دهندو یکی از این اعمال ادغام چندین عکس به طور مثال قرار دادن تصویر خود در طبیعتی زیبا و یا اعمالی مشابه این می باشد. FotoMix نرم افزاریست که با آن می توانید تصاویر مختلف را به زیبایی با هم میکس و ترکیب کنید. با این نرم افزار حتی می توانید پس زمینه تصاویرتان را حذف یا با تصویر دیگری جایگزین کنید. از این نرم افزار می توانید برای میکس عکس های مربوط جشن تولد و سایر مراسم هایتان استفاده کنید.

 

Foto Mix ادغام حرفه ای عکس ها با نرم افزار FotoMix 8.2.2 قابل حمل

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار FotoMix: 
– قابلیت خلق آثاری زیبا با این نرم افزار

- قابلیت ادغام چندین عکس

- تعویض پس زمینه عکس خود با تصویری دیگر

- نرم افزار پرتابل و قابل حمل

- قابلیت اجرا بر روی همه ویندوز ها

- و ….

 

 

password ادغام حرفه ای عکس ها با نرم افزار FotoMix 8.2.2 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ادغام حرفه ای عکس ها با نرم افزار FotoMix 8.2.2 قابل حمل لینک دانلود – 2.1 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Aurora 3D Animation Maker 11.031 نرم افزاری برای ساخت انیمیشن های سه بعدی از متون ، آرم ها و لوگوهای شماست. انیمیشن های ۳D ساخته شده با این برنامه قابل استفاده در ویدئوها و فضای وب می باشند. نرم افزار محیط کاربری آسانی دارد و دارای افکت ها و طرح های از پیش ساخته فراوانی است که کار شما را بسیار ساده می نماید. شما تنها با کمی دستکاری در آنها می توانید بنر های زیبا و چشمگیری ایجاد نمایید و در نهایت آنها را به صورت ویدئو، فلش و یا Gif ذخیره کنید.

 

 

Aurora 3D Animation Maker ساخت بنرهای سه بعدی با Aurora 3D Animation Maker 11.031

 

 

 

password ساخت بنرهای سه بعدی با Aurora 3D Animation Maker 11.031پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت بنرهای سه بعدی با Aurora 3D Animation Maker 11.031 لینک دانلود – 22.6 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 نرم افزار Logo Maker ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا محصولی از شرکت Sothink Software می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink LogoMaker ساخت لوگوهای زیبا با Sothink Logo Maker 2.0.0.205 (قابل حمل)

 

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Sothink Logo Maker 2.0.0.205 :
- ساخت لوگوهای حرفه ای
- دارای قالب های آماده
- پشتیبانی از فرمت های JPG ،PNG و BMP
- وارد کردن منابع SWF فلش و خارج کردن وکتور گرافیکی
- اعمال افکت بر روی لوگوها
- بهینه سازی تنظیمات رنگ ها برای طراحی لوگو
- دارای ۴۰ فونت متنی و ۶ افکت متنی موج دار
- دارای ۲۵۰۰ وکتور گرافیکی در ۱۷ سبک
- دارای ۴۰۰ طرح رنگ
- و …

 

 

password ساخت لوگوهای زیبا با Sothink Logo Maker 2.0.0.205 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت لوگوهای زیبا با Sothink Logo Maker 2.0.0.205 (قابل حمل)لینک دانلود – 12.6 مگابایت | لینک کمکی

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 کمپانی ALWIL امنیتی منحصر به فرد و ویژه را برای استفاده شخصی در یک کامپیوتر و یا برای یک اداره آماده کرده است. محصولات این کمپانی دارای کارایی بسیار بالا و در عین حال سادگی در استفاده از آن ها را دارا می باشد. آنتی ویروس Avast! به عنوان "پیشرفته ترین" آنتی ویروس در طی یک آزمایش توسط کمپانی AV-Comparatives لقب گرفته است. Avast! یک پکیج از همه لحاظ کامل است که کامپیوتر شما را در برابر آلودگی های ویروسی و یا دیگر مخرب ها محافظت می کند به شرط آن که طرز صحیح استفاده از این نرم افزار را یاد داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار امنیتی را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Avast! Internet Security 5.0.377 Final Arash98.net

 

 

  دانلود - با حجم 44.11 مگابايت
  پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

 

  //////////////////////////////////\///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////\/////




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham