موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

 

یکی از راه های جالب برای ورود به سیستم نگاه کردن به وب کم است؟ تعجب کردید؟ نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد. تکنولوژی پیشرفته ی تشخیص صورت توسعه یافته توسط کمپانی Luxand قابلیت تشخیص چهره ی کاربران را حتی با وجود مدل موی جدید، مدل ریش و سبیل متفاوت و ... را دارد. حتی داشتن آرایش، عینک گذاشتن یا برداشتن، کوتاه کردن مو و ... نمی تواند این نرم افزار را گیج کند. Luxand Blink به شما در حفظ امنیت سیستم تان چه در خانه و یا محل کار کمک می کند. شناسایی بایومتریک از طریق صورت یکی از بهترین و سریعترین تکنولوژی هایی است که اخیراً استفاده می شود. همین امروز برای دانلود کردن این نرم افزار تلاش کنید!

قابلیت های کلیدی نرم افزار Luxand Blink! v2.3 :
- ورود به سیستم تنها با نگاه کردن به وب کم
- بهره مندی از تکنولوژی تشخیص چهره ی پیشرفته
- عدم نگرانی در رابطه با تغییر مو، آرایش، اصلاح ریش و سبیل و ...
- تشخیص چهره در شرایط نور و روشنایی متفاوت
- افزایش امنیت کامپیوتر در  محیط کار یا خانه
- و ...



دانلود با حجم ۱۶.۴ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از پی سی دانلود





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

مهارت تايپ سريع و درست از هنرهاييست كه هر كاربر و علاقمند به رايانه آرزوي داشتن آن را دارد . اين مهارت تنها در صورت داشتن دو فاكتور مهم تمرين بسيار و گذ شت زمان قابل دستيابيست . حال ما مي توانيم با وجود يك نرم افزار مفيد و راهنما كه امكانات كمكي براي بسياري براي ما فراهم مي كند فاكتور زمان را بسيار سريعتر از آن چه كه معمول است بگذرانيم .

TypingMaster Pro نام محصول قدرتمنديست كه به شما مهارت هاي تايپ سريع و صحيح را با تكنيك هاي متفاوت و راهكارهاي گوناگون مي آموزاند تا بتوانيد هم در زمان و هم در انرژي و ... صرفه جويي كنيد.

اين نرم افزار با مهيا سازي تمارين مختلف و مفيد شما را در پيشرفت مرحله به مرحله در زمينه ي تايپ سريع و مفيد پيش مي برد .به شما نقاط قوت و ضعفتان را تر تايپ گوش زد مي كند تا بر نقاط قدرت آگاهي يابيد و بر نقاط ضعف با تمرين بيشتر غلبه كنيد .آخرين نسخه ي ارائه شده ي نرم افزار نسخه ي 7.0 آن مي باشد كه به تازگي از سوي سايت سازنده عرضه شده است .

برخي ويژگي هاي نرم افزار TypingMaster Pro 7.0 :

بهينه سازي مدت زمان فعاليت بدين صورت كه زمان انجام تمارين بر اساس پيشرفت شما در دقت و سرعت تعيين مي شوند .

تعيين يك هدف و سطح مشخص براي كاربر كه تا قبل از رسيدن به آن حد از دقت اين مرحله از تمرين تمامي نشود .

دادن راهنمايي هاي جزيي و مفيد به صورت آني در محيط نرم افزار.

آناليز فعاليت هاي شما با استفاده از ماهواره .

نرم افزار نقاط ضعف و قدرت شما را در طول زمان مد نظر دارد و شما را از آنها و ميزان پيشرفتتان آگاه مي كند .

يادگيري چگونگي استفاده از تمامي صفحه كليد حتي علامات و Numpad ها .

طرح تمارين چندگونه در محيط هاي گوناگون .

تست تايپ حرفه اي در مقايسه با سطوح اول جهاني و گرفتن گزارش كامل عملكردتان ..

مشاهده ي پيشرفت خود در يك نمودار گرافيكي در مرور زمان .

پشتيباني تعداد بالايي كاربر .

و .......



دانلود با حجم ۹.۵ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 SuperGOO نام نرم افزار گرافیکی و تغییر چهره بسیار زیبا و جالبیست که بسیاری از کاربران قدیمی رایانه و علاقمندان به کارهای گرافیکی با آن آشنایی لازم را دارند و از زیبایی های منحصر به فردش مطلع می باشند، این محصول سال 1999 کمپانی مطرح MetaCreations، مجموعه ای از ابزارهای گرافیکی و ویرایشی تصاویر است که به تغییر چهره و افزودن بسیاری آیتم ها اعم از پوشاک و لوازم آرایشی و زیبایی و ... به چهره افراد و همچنین ایجاد تغییر در صورت آنهاست .

ویژگی بسیار خوب SuperGOO سادگی استفاده از آن است که هر کاربر آماتوری به آسانی می تواند با محیط آن ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را از طریق آن رفع نماید.

Library این نرم افزار دارای مجموعه ی کاملی از آیتم های چهره و آیتم های آرایشی و جانبی زیبای شامل : چشم ها، بینی،  مدل های مختلف موی سر، مدل های مختلف ریش، عینک، کلاه و .... برای آقایان و خانوم ها داراست .

بلی همانطور که گفته شد استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد و برای خلق یک اثر شما می بایست تنها :

- یک تصویر خام و جدید ایجاد کنید .

- آیتم های جانبی مورد علاقه ی خود را یک به یک بر روی آن تست کنید و قرار دهید .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید .

و همچنین برای ویرایش یک تصویر شما می بایست تنها :

- تصاویر مورد نظر خود را توسط نرم افزار باز کنید.

- آیتم های جانبی مورد علاقه ی خود را یک به یک بر روی آن تست کنید و قرار دهید .

- اثر ساخته شده را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید



دانلود نرم افزار با حجم ۳۴.۷ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 نرم افزار جالب Face on Body همانگونه که از نامش بر می آید نرم افزاری سرگرم کننده جهت تعویض چهره در تصاویر مختلف می باشد. بعنوان مثال با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید تصویر صورت خود را بروی دلار آمریکا! یا به جای هنرپیشگان مشهور و .. قرار دهید. این نرم افزار جالب با حجم بسیار کم و در عین حال کاربری بسیار آسان، دارای بانک وسیعی از تصاویر مجلات خارجی، هنرپیشگان، افراد مشهور و ... است، که شما با اتصال به اینترنت به راحتی می توانید در داخل خود نرم افزار تصویر دلخواه خود را از دسته بندی های مختلفی که خود نرم افزار بر روی بانک تصاویرش اعمال نموده انتخاب و منتظر دریافت کامل تصویر از سرور نرم افزار باقی بمانید و سپس تغییرات خود را بر روی تصویر اعمال نمایید.

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 نرم افزار ZeallSoft FunPhotor ابزاری جهت ترکیب تصاویر با یکدیگر می باشد و علی الخصوص ترکیب چهره تصاویر کاربرد زیادی دارد که از ویژگی مهم این نرم افزار می توان به راحتی کار با آن اشاره نمود که با چند کلیک و تنها چند مرحله تصویری جالب و سرگرم کننده بسازید و تصاویر صورت خود یا دوستانتان را به جای تصاویر صورت افراد مشهور یا هنرپیشگان یا حتی حیوانات یا با این نرم افزار میتوانید مثلا عکس خودتان یا دوستانتان را در اسکناس 100 دلاری قرار دهید! البته خود این نرم افزار دارای تصاویری نمونه زیادی از می باشد که در صورت register شدن به سایت می توانید براحتی از آنها در خلق اینگونه تصاویر استفاده نمایید همچنین می توانید جای اعضاء صورت را تغییر دهید. این نرم افزار همچنین از انواع دوربین های دیجیتال پشتیبانی نموده و براحتی می توانید تصاویر گرفته شده با دوربین های دیجیتال شخصی را وارد این نرم افزار نمایید و ویراش کنید.

برخی ویژگی های کلیدی نرم افزار ZeallSoft FunPhotor 2008 10.11:
- امکان ساخت تصاویر جالب با عوض نمودن چهره تصویر دلخواه بروی تصاویر دیگر
- قابلیت استفاده از نمونه های آماده در صورت register شدن در سایت این نرم افزار
- پشتیبانی از دوربین ها ویدئویی جهت گرفتن عکس برای ویرایش
- کاربری ساده و آسان، ویرایش تصویر تنها در چهار مرحله
- قابلیت ساخت تصاویر جالب و منتشر نمودن آن تصاویر به عنوان نمونه
- بیش از 200 نمونه آماده و رایگان جهت ویراش
- ابزار ویرایش متن جهت اضافه نمودن توضیحیات
- امکان ارسال ایمیل طرح ها آماده خود به دوستان از طریق این نرم افزار
- امکان گرفتن پرینت از تصاویر آماده شده
- پشتیبانی از فرمت های تصویری BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF
- و ...



دانلود با حجم ۶.۹ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Agama Web Buttons v2.68 نام نرم افزاری می باشد که به منظور ساخت و طراحی کلید های گرافیکی تحت وب ساخته شده است. کاربران و طراحان مبتدی و حرفه ای به کمک این نرم افزار قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای آماده شده در این نرم افزار اقدام به ساخت کلید های گرافیکی زیبا نمود. از این کلید های طراحی شده می توان در ساخت منوهای وب سایت نیز استفاده نمود تا کاربران به کمک این منوهای گرافیکی به اجزای مختلف وب سایت دسترسی سریعی داشته باشند.



دانلود با حجم ۶.۴ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 





تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 از آغاز بوجود آمدن دندان آبی (Bluetooth) تا کنون این وسیله یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال پر کاربرد ترین وسیله معرفی شده است.این کاربرد در دنیای فناوری اطلاعات از تلفن همراه آغاز می شود و به کامپیوتر و به دستگاهای دیگر مانند فکس و یا پرینتر ختم می شود. لازم به ذکر است این وسیله مفید ناامن ترین وسیله در دنیای ارتباطات شناخته شده است که می توان از لحاظ امنیت به آن نمره صفر داد. ولی با این عیب بزرگ روزانه ما چندین بار از آن استفاده می کنیم. مثلا یک فایل تصویری و یا یک فایل صوتی را از تلفن همراهی به تلفن همراه خود منتقل می کنیم و گاهی این ارسالها به قدری زیاد است که جواب گوی نیاز ما نیست. امروزه با کاربرد فراوان بلوتوث در کلیه زمینه ها و پیشرفت چشم گیر این فناوری مفید شما می توانید یک بلوتوث برای کامپیوتر خود تهیه کرده و مشغول استفاده از این فناوری با کامپیوتر خود شوید. البته برای مدیریت بلوتوث کامپیوتر خود احتیاج به یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در این زمینه دارید که ما نرم افزار Blue Soleil محصول شرکت IVT را به شما پیشنهاد می کنیم.

تاریخچه شرکتIVT و Blue Soleil :
IVT یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه است که از سال 1999 شروع به توسعه کرده است. این توسعه یافتگی به قدری است که هر ساله بیش از 30 میلیون نسخه از این نرم افزار در 145 کشور دنیا به فروش می رسد. نرم افزار Blue Soleil در کلیه زمینه های فناوری بلوتوث به صورت تخصصی کار می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت این نرم افزار از دیگر نرم افزارهای این شرکت آگاهی کسب کنید.

این نرم افزار کاربردی فوق العاده حرفه ای و در عین حال کاربر پسند و آسان به شما امکان مدیریت کامل کلیه دستگاهایی که به بلوتوث مجهز هستند را در محیطی امن می دهد.به عنوان مثال اینترنت شما در خانه قطع است ولی GPRS گوشی شما فعال حال با مجهز بودن کامپیوتر خود به بلوتوث می توانید یک ارتباط امن اینترنتی ایجاد کنید و یا در محیطی که کار می کنید می خواهید چندین کامپیوتر را با استفاده از شبکه به یکدیگر متصل کنید بهترین و مطمئن ترین راه مجهز کردن کامپیوتر های محل کار خود به بلوتوث است.به این ترتیب شما بدون استفاده از سیم کشی و به دور از هزینه های گزاف شبکه بیسیم می توانید یک شبکه بیسیم محلی با کمترین هزینه و سرعتی برابر با یک شبکه خوب داشته باشید. ویژگی بسیار مهم BlueSoleil 6.4 این است قادر به شناسائی تمامی بلوتوث های موجود در بازار است.

IVT Blue Soleil 6.4 - نرم افزار کاربردی مدیریت حرفه ای بلوتوث کامپیوتر

چندین ویژگی BlueSoleil :

  • مدیریت تلفن همراه به صورت کامل (حذف ، انتقال داده ها و ...)
  • ارتباط با تمامی شبکه های بیسیم در اطراف شما
  • ارتباط با تمامی وسیله های مجهز به بلوتوث (هدست ، پرینتر و ...)
  • اشتراک گذاری فایل ها در شبکه در محیطی امن

ویژگی های نسخه Blue Soleil 6.4:
ویژگی بسیار جالب این نسخه این است که شما به راحتی می توانید تمامی پیام های کوتاه خود را که در صندوق دریافت وارسالهای تلفن همراه خود وجود دارد را مدیریت کنید.

پشتیبانی از تلفن های همراه و کامپیوترها: این نرم افزار از کلیه برند های تلفن همراه و کامپیوتر ها چه لپ تاپ ها و چه کامپیوتر های شخصی پشتیبانی کامل می کند. پس می توانید با خیالی راحت این نرم افزار رایگان را دانلود کرده و از آن استفاده کنید. تذکر: در هنگام خرید سخت افزار بلوتوث برای کامپیوتر خود از تمامی ویژگی های آن آگاهی پیدا کنید و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید.

به طور کلی می توان گفت که این نرم افزار محبوب در دنیا به قدری کامل است که شاید بعضی از بلوتوث های موجود در بازار نتوانند کلیه امکانات این نرم افزار را به شما ارائه دهند. امیدواریم از دانلود این بسته رایگان که برای شما عزیزان و دوستداران سایت نرم افزار رایگان آماده کرده ایم نهایت استفاده را ببرید.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار بلوتوث کامپیوتر (حجم : 38.4 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

Start Menu 7 Pro نرم افزار استارت پیشرفته برای ویندوز است که با قابلیت های فراوان یک منوی استارت حرفه ای و کامل را برای شما آماده می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ برنامه های استارت را با یک کلیک اجرا می کند و همچنین آنها را به ترتیب حروف الفبا می چیند. قابلیت های حرفه ای زیادی به استارت شما در ویندوز xp , ویندوز 2003, ویندوز سون, ویندوز ویستا اضافه خواهد شد. به طور مثال دکمه های اختصاصی برای خاموش کردن, شروع دوباره سیستم, خارح شدن از حساب کاربری, سویچ کردن بین حسابهای کاربری مختلف , حالت آماده به کار و حالت بیهوشی سیستم به منوی استارت اضافه خواهد شد. همچنین شما می توانید با سیستم برگه ای موجود در این استارت پیشرفته به تعداد دلخواه برنامه را در تب دلخواه خود اضافه کنید و دسترسی سریع به آنها داشته باشید. امیدواریم از دانلود Start Menu 7 Pro 3.65 لذت ببرید.

Start Menu 7 Pro 3.65 - نرم افزار استارت پیشرفته برای ویندوز

دانلوددانلود رایگان Start Menu 7 Pro 3.65 (حجم : 5.90 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 Premium Clock یکی از بهترین نرم افزار های ساعت در جهان می باشد.

دسکتاپ خود را با این ساعت زیبا بی آرایید. این نرم افزار شامل اشکال جذاب و زیبا، ساعت کوچک، ساعت زمان بند (یاد آوری و زنگ زدن)، تقویم و غیره می باشد. Premium Clock یک نرم افزار کارآمد می باشد که دسکتاپ شما را با تغییر ساعت و پشت زمینه و تغییر آن ها به صورت زمان بندی شده جلوه می دهد. این نرم افزار قابل اجرا در تمام سیستم عامل های 95 تا XP می باشد و با کیفیت بالا و مدل های گرافیکی زیبا با افکت های منحصر به فرد زیبایی بی نظیری از خود دارد. شما می توانید اشکال بسیار زیبای دیگری را نیز از سایت آن دانلود کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - ساعت گرافیکی ویندوز Premium Clock v2.49

دانلود رایگان ساعت گرافیکی ویندوز Premium Clock (حجم : 4.36 مگابایت)
رمز عبور فایل : www.fdl.ir

Copyleft © freedownload.ir




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 آیا تا به حال شده است که بخواهید چند دسکتاپ مجازی با تنظیمات مختلف و همچنین پیکربندی های دلخواه را به طور همزمان داشته باشید و بتوانید بر روی هر Desktop عملیات مورد علاقه خود را در همان Desktop انجام دهید؟ اگر به این گونه است، وب سایت نرم افزار دانلود رایگان، نرم افزار Portable Dexpot را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. این نرم افزار پرتابل مدیریت دسکتاپ ، مانیتور شما را به 20 مانیتور با محیط های کاری مختلف تقسیم بندی می کند. این نرم افزار مدیریت دسکتاپ با ایجاد فضای کاری بیشتری به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین این فضاهای کاری سوئیچ کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در دسکتاپ شماره 1 به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید، در دسکتاپ شماره 2 به گشت و گذار در اینترنت بپردازید، با استفاده از دسکتاپ شماره 3 به فایل ها و نرم افزار های واژه پردازی خود رسیدگی کنید و یا می توانید به دسکتاپ شماره 4 برای انجام بازی زیبایی که اجرا کرده اید سوئیچ کنید. در واقع شما می توانید چند دسکتاپ را در یک لحظه در صفحه نمایش خود داشته باشید.

با این نرم افزار ساخت چند دسکتاپ مجازی می توانید در هر دسکتاپ آیکون های مختلف، تصاویر پس زمینه، استارت آپ ها، و خیلی از موارد دیگر را مختص همان دسکتاپ پیکربندی کنید. کاربرانی که نوت بوک و یا Tablet و UMPC دارند که شاید صفحه نمایش کوچکی با رزولوشن پایین تری داشته باشند می توانند به بهترین نحو ممکن از این نرم افزار های دسکتاپ مجازی استفاده مفید بکنند. این نرم افزار دسکتاپ در ویندوز های XP/2000/Vista/7 به راحتی قابل نصب و اجرا می باشد. امیدواریم که با دانلود نرم افزار Portable Dexpot که نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) آن نیز می باشد بتوانید نهایت لذت را از این نرم افزار بسیار جالب ببرید و داشتن چند دسکتاپ مجازی را برای اولین بار تجربه خواهید کرد.

Portable Dexpot 1.5.6 Build 1351 - نرم افزار استفاده همزمان از چندین دسکتاپ

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت دسکتاپ مجازی (حجم : 2.8 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 

ویندوز ۷ (به انگلیسی: Windows 7) (پیشتر با اسم رمز Vienna و Blackcomb) آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

سایت دانلود رایگان Free Download کتاب آموزش ویندوز 7 از نصب تا استفاده را به زبان فارسی در فرمت PDF و در قالب 249 صفحه ارائه می دهد. این کتاب الکترونیکی از ابتدای نصب ویندوز 7 تا انهای استفاده کامل و حرفه ای ویندوز 7 را برای شما به زبان شیرین فارسی توضیح می دهد. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب لذت ببرید.

کتاب آموزش ویندوز 7 از نصب تا استفاده به زبان فارسی

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش ویندوز 7 (حجم : 2.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 آیا دوست دارید سایت پر بازدیدی داشته باشید و یا بازدید و ترافیک سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهید؟ اگر سایت تجاری و یا فروشگاه اینترنتی داشته حتماً علاقه به فروش بیشتر و بازدید بالاتری برای سایت خود هستید تا مردم بیشتری با سایت شما آشنا شوند و درآمد و تجارت خود را گسترش دهید. حتی اگر سایت بسیار عالی داشته باشید و مطالب و یا محصولات تک و خیلی عالی داشته اما سایت شما بازدید کننده ای نداشته باشد برای شما و هیچ کس این سایت مفید نخواهد بود. همان طور که می دانید اگر بخواهید فقط از راه تبلیغات در سایت ها بازدید کننده جذب کنید باید هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنید که احتمال بی نتیجه ماندن هزینه شما وجود دارد. جواب تمام این سوال ها برای افزایش بازدید سایت شما کتاب الکترونیکی هست که امروز سایت دانلود رایگان برای شما آماده کرده است. این ایبوک که The Google Traffic Pump System نام دارد شما را راهنمایی می کند تا با روش هایی که در این کتاب آمده است استفاده کنید و سایت پر بازدیدتری داشته باشید. اگر علاقه مند به کسب ترافیک از گوگل بدون هزینه هستید دانلود این کتاب الکترونیک ارزشمند را به شما توصیه می کنیم. لازم به ذکر است که این کتاب به همراه چند فیلم آموزشی کوتاه به قیمت بسیار بالایی در خارج از کشور در حال فروش است.

The Google Traffic Pump System - کتاب الکترونیکی جذب بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل

این ایبوک به شما 5 راه کار برای جذب ترافیک از گوگل ارائه می دهد که عبارتند از :

  • انتخاب کلمات کلیدی هدفمند برای سایت شما
  • قالب کلمات کلیدی برای جذب ترافیک
  • ساخت یه اکانت جیمیل و جذب ترافیک
  • چگونگی جذب ترافیک از گوگل
  • دریافت ترافیک از گوگل

دانلوددانلود رایگان کتاب الکترونیکی جذب بازدیدکننده (حجم : 3.92 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 حتما شما نیز اسم شاهکار بی نظیر مایکروسافت ، ویندوز 7 (سون) ، را شنیده اید. Microsoft با ارایه ی این ویندوز بی نظیر و با امکانات بسیار بالا حرف را برای بقیه ی شرکت های تولید کننده تمام کرد و هم اینک پرکاربرد ترین سیستم عامل می باشد. مایکروسافت، بسیار زیبا و جالب بر روی گرافیک این سیستم عامل کار کرده است ولی برخی افراد تم های متفاوتی را طلب می کنند ولی Windows 7 جز چند تم ، به تم دیگری مجهز نیست.

از این رو در این پست یک تم زیبا با نام Blue Tranquility Theme را برای شما عزیزان مهیا نموده ایم که مخصوص ویندوز Seven می باشد و همانطور که از تصویر این Theme می توانید ببینید گرافیک چشم نوازی داشته و از رنگ های شاد و متنوع برای تنوح روحی کاربر استفاده شده است. ترکیب زیبای سه رنگ آبی ، زرد و سیاه این تم را به یک تم جالب و رویایی تبدیل کرده است که امیدواریم مورد عنایت و استفاده شما کاربران عزیز سایت نرم افزار دانلود رایگان قرار گیرد.
نصب این تم ویندوز سون نیز بسیار آسان می باشد و شما می بایست فایل را از سایت ما دانلود و بعد از خارج کردن آن از حالت فشرده که به صورت نصبی صورت می گیرد ، فایلی با فرمت .theme و محتویات پوشه ی Theme را به آدرس C:\Windows\Resources\Themes\ کپی نمایید.لازم به ذکر است در این مثال و اکثر رایانه ها درایو ویندوز C می باشد که ممکن است در رایانه ی شما متغییر باشد.

Blue Tranquility - Theme for Windows 7 - آرامش با رنگ آبی - تم زیبا برای ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان تم ویندوز 7 (حجم : 5.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری  شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت کمیاب انلاین آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.


ویژگی های این بازی کامپیوتر :

    * 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
    * نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
    * کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

    * ویندوز: 2000/XP/Vista/7
    * آداپتور گرافیکی: DirectX 8
    * پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
    * رم: 512 مگا بایت



دانلود با حجم ۳۳.۳ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

 




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham