موج دانلود,دانلودنرم افزار,بازی,تم
دانلود نرم افزار, بازی ,تم ,کلیپ ,موزیک ,کتاب, عـکس, اس ام اس, و...

  




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

روش جدید انتقال شارژ همراه اول 

1- از خط خودتون شماره 4448 رو شماره گيري كنيد.
2- شماره فرده دريافت كننده را وارد كنيد و در انتها كليد مربع را فشار دهيد.
 

.

.

.

برای مشاهده به ادامه ی مطلب بروید...




ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
sms-rayegan-hamidhira.jpg

امروزه یکی از مهمترین راه های ارتباطی پیامک ها محسوب میشوند . پیام کوتاه کم کم به عادت اکثر مردم تبدیل شده است به طوری که حتی تبریک گفتن ها و ... هم از طریق ارسال پیام کوتاه انجام میشود .
سالانه در کشور ملیون ها پیامک ارسال میشود که این نشان از محبوبیت و استفاده ی بالا از این سرویس دارد . اگر شما هم از طرفداران پیام کوتاه و یا به اصطلاح اس ام اس باز باشید حتما با هزینه های ارسال پیامک آشنایی دارید . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روزی بتوانید برای ارسال هر پیامک هزینه ای بسیار ناچیز پرداخت کنید ؟ به قدری اندک که بتوان آن را رایگان نامید ؟
نرم افزار های زیادی برای کاهش هزینه ی اس ام اس وجود دارد که اکثرا یا غیر قابل استفاده هستند و یا کار با آنها اذیت کننده است . امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با یک ایده ی جالب باعث رایگان شدن ارسال پیامک های شما خواهد شد . این نرم افزار که با استفاده از سرویس GPRS پیام کوتاه های شما را ارسال خواهد کرد به صورت جاوا (قابل نصب بر روی تمام گوشی ها) و با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی شده است .

برای دریافت برنامه ، توضیحات بیشتر و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

ترفند موبايل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ♂☻♣..... اين ترفند يك اموزش به خصوص ميباشد و جزابيت خاصي به بلوتوث گوشي موبايل شما در بين افراد ديگر خواهد داد

ترفند موبايل



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
رفع اشکال نرفتن در روم های یاهومسنجر.بعضی از ایدی ها در روم ها نمیرن یعنی وقتی میخوان وارد روم بشن ارور میده رفع این اشکال در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...
ارسال توسط ham
ترفندی را برای ارسال اس ام اس رایگان در اینترنت در سایت یک موبایل قرار داده ایم.برای اینکار باید در سایتی که که در ادامه قرار دارد بروید و بعد از ثبت نام اس ام اس رایگان ارسال نمایید.

اس ام اس رایگان
برخي از امكانات سايت :
۱. ارسال sms به صورت نا محدود و بدون نیاز به شارژ
۲. امکان چت با اس ام اس
۳. ضبط کردن اس ام اس های دریافتی
۴. امکان درج فرم تماس با ما از طریق اس ام اس در سایت خودتان
۵. پشتیبانی از تمامی اپراتورهای موجود در جهان
و...

"برای خواندن کامل این قسمت بر روی ادامه مطلب کلیک کنید"


ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

يكي از مشكلات اساسي آن دسته افراد كه به تازگي گوشي هاي جديد آندرويد را خريداري مي كنند عدم داشتن اطلاعات كافي براي نصب نرم افزار ، بازي ، كتاب و ... بر روي موبايل است

 

 

منبع : www.PersianMob.Net



ادامه مطلب...
ارسال توسط ham

 

هر کی مایل به همکاری در این وبلاگ است لطفا به همین پست نظر بدید و شماره تماستون رو بنویسید تا بهتون زنگ بزنم و شما را جزء نویسندگان قرار بدم و شما مطلب ارسال کنید با تشکر (مدیر وبلاگ)




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

 سلام عزیزان بیننده وبلاگ موج دانلود امروز ما یه سایت دیگه ساختیم برای بازی ها دانلود بازی و کدهای تقلب و... ادرس سایتWWW.MOJDOWNLOADGAME.WORDFA.COM برای بروز شدن سایت ها لطفا به همین بخش نظر بدهید که چی میخواهید تا من برایتان بگذارم بازم میگم نظریادتون نره. راستی بزودی سایت تم هم میسازم.




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ham

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد